loading...
سئو و سئو سایت
علیرضا بازدید : 357 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ایندکس سریع مطالب

ایندکس سریع مطالب

با استفاده ایندکس سریع مطالب از توابع مختلف که ابزار وب مستر گوگل را ارائه کرده است سئو یک راه یقین برای کمک به حفظ وب سایت خود در حال اجرا مانند یک ماشین به خوبی روغن زده است. دو ابزار تیم ما در جستجوگرها استفاده می کند را به صورت منظم و در می یابد که بسیار مفید است خطاهای خزیدن گزارش و نقشه سایت ابزار تسلیم.

آموزش ایندکس سریع مطالب در گوگل  در میان ابزار است که به عنوان گزینه واکشی گوگل، که همچنین کاربران می دهد یک فرصت برای ارائه URL خود را به شاخص. با کمال تعجب، این ابزار این است که اغلب توسط وبلاگ نویسان، مدیران سایت، و استراتژیست SEO زیر استفاده شده است. این یک راه مناسب که سرعت را بطور قابل توجهی اگر شما محتوای جدید است که شما می خواهم برای کشف و پیدا شده در SERPs است.

صاحبان وب سایت و بازاریابان اغلب ایندکس شدن سایت در گوگل صفحات وب جدید و یا پست های وبلاگ در وب سایت خود منتشر، به نظاره نشست و انتظار آنها را به نشان می دهد تا در نتایج جستجوی Google. اما که می تواند هفته ها یا حتی ماه اتفاق می افتد را! بازاریابان زرنگ و دانا تر تضمین خواهد کرد که هر یک از مطالب جدید در خود گنجانده نقشه سایت XML و سپس دوباره آن را ارسال نقشه سایت خود را به گوگل و بینگ.

فرستادن لینک شما به شاخص با استفاده از ابزار Fetch as Google مانند فشار دادن یک دکمه سحر و جادو. گوگل می گوید که آنها را از URL استفاده از این روش معمولا در عرض یک روز خزیدن، صفحات وب با این حال، من دیده ام و پست های وبلاگ نشان می دهد تا در SERPs در کمتر از 5 دقیقه استفاده از این ابزار است.

من یک بار در یک تماس تلفنی با یک مشاور بازاریابی که شد از من می پرسی چه مدت آن را برای یک صفحه جدید در زمان به نشان می دهد تا در نتایج جستجوی گوگل بود. او اشاره کرد که او و وب مستر خود یک صفحه وب جدید ساخته شده بود دو ماه قبل و هنوز هم شد نشان داده نمیشود در نتایج جستجو بدون توجه به آنچه که او را در گوگل جستجو. وب مستر خود را نگه داشته گفتن او می تواند هفته ها و به فقط صبر کنید.

من صفحه وب خود را با استفاده از ابزار Fetch as Google در طول مکالمه و قبل از ما را گذاشت، آن را نشان در SERPs شد را مشاهده کنید. او به دور منفجر شد، و من بیرون آمد به دنبال مانند یک قهرمان.

ابزار واقعا آسان برای استفاده. آن را امتحان کنید. مراحل زیر ارائه میشود.

مرحله 1: به ابزار وب مستر گوگل

توجه: اگر شما وب سایت خود را با ابزار وب مستر گوگل تایید نکرده است، و سیمون Heseltine مقاله را ابزار وب مستر گوگل: بررسی اجمالی برای دستورالعمل های گام به گام.

از ابزار وب مستر گوگل صفحه اصلی، را انتخاب کنید نام دامنه، گسترش منوی خزیدن، و سپس کلیک کنید واکشی عنوان لینک منو گوگل.

Google Webmaster Tools Home Screen

Fetch as Google

مرحله 2: واکشی به عنوان گوگل

صفحه وب خود را وارد کنید و یا وبلاگ URL، در قسمت ورودی، ترک کردن نام دامنه، و کلیک بر روی دکمه واکشی.

Fetch URL

مرحله 3: ارسال به صفحه اول

اول بررسی کنید که وضعیت واکشی موفق بود. اگر گوگل می تواند با موفقیت واکشی صفحه خود را، شما می توانید آن صفحه را نمایه گوگل ارسال کنید. فقط با کلیک بر روی دکمه ارسال به شاخص.

Fetch Status Success

شما می توانید ارسال هم خود URL (حد 500 آدرس ها در هفته در هر حساب ابزار وب مستر)، یا URL و مرتبط با آن (حد 10 هر ماه در هر ابزار وب مستر حساب).

  • URL: انتخاب کنید اگر صفحه شما جدید است یا اخیرا به روز. گوگل به صفحه اول تضمین تمام URL های ارسالی است.
  • URL و تمام صفحات مرتبط: انتخاب کنید اگر سایت شما به طور قابل توجهی تغییر کرده است. گوگل این آدرس را به عنوان یک نقطه شروع در نمایه سازی محتوای سایت خود استفاده کنید. گوگل به صفحه اول تضمین همه صفحات سایت شما است.

Submit URL to Index

به Google کمک کنید درک کنند که وب سایت خود را موسس مطالب خود را

آیا تا به حال وب سایت های دیگر ضایعات مطالب خود را و سپس شما برتر بودن؟ این اتفاق می افتد زمانی که وب سایت جلو و محتوا خود را در از خوراک RSS خود را و پس از آن توسط گوگل خزید زودتر از سایت شما. اگر وب سایت دیگر دارای نرخ خزیدن مکرر و / یا اقتدار دامنه بالاتر، آنها به احتمال زیاد در نظر گرفته شود مبتکر مطالب خود را.

در اینجا یک سوال مرتبط مت کاتز گوگل لمس در ویدیو به شرح زیر میباشد:

"گوگل می خزد سایت یک در هر ساعت و سایت B یک بار در یک روز. سایت B یک مقاله، سایت یک نسخه آن در حال تغییر زمان تمبر می نویسد. سایت های گوگل اولین بار از crawled می شود. محتوای اصلی که در چشم گوگل است و رتبه بسیار؟ اگر آن را، پس چگونه است که عدالت به سایت B؟ "

کاتز ارائه چند پیشنهاد در این ویدئو، ولی برای کسانی که هنوز هم به نظر من خیلی آهسته است. با استفاده از ابزار Fetch as Google می تواند کمک به شما در زداینده که شما فرارتبه شده است با مطالب خود را مبارزه با.

خلاصه

اضافه کردن واکشی به عنوان گوگل ابزار به زرادخانه خود را از ترفندهای بازاریابی کمک خواهد کرد قرار دادن مطالب جدید خود را در مقابل جستجوگران گوگل بسیار سریعتر. شامل این مرحله در چک لیست خود را در هنگام ایجاد محتوا و را به یک عادت اجرای آن به دیر شده است.

هر بار که شما یک صفحه وب و پست وبلاگ منتشر، باید آن را به سمت راست دور از ذهن. سپس شما می توانید به صورت رایگان به نظاره نشست و به تماشای نتایج موتورهای جستجو مورد نظر خود را به سرعت به نظر می رسد احساس می کنم.به روز رسانی: این پست در ابتدا در سال 2012 منتشر شد، و است که دوباره منتشر شده با اطلاعات به روز در 2015 ژوئیه 5.

داشتن یک وب سایت امروز یک بخش ضروری از حضور آنلاین است، و این مهم است که مشتریان هدف شما می توانید وب سایت خود را با خود را پیدا کنید نام تجاری در موتورهای جستجو.

بسیاری از کسب و در حال حاضر وبلاگ به وب سایت خود را برای اضافه نمایه سازی سریع تر و برای قرار گرفتن در معرض بیشتر از موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی.

در این مقاله، من قصد دارم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کمک خواهد کرد که شما را به سایت خود را به موتورهای جستجو قابل مشاهده در هیچ زمان.

یکی برای موکل من و یکی برای خودم - من به تازگی در دو وب سایت کار کرده است. چالش با هر دو به صفحه اول وب سایت را در گوگل ظرف 24 ساعت بود. این کار ساده ای نیست، اما نه از آن یک قریب به اتفاق است اگر شما با توجه به آنچه من به شما در اینجا آموزش هستم پرداخت. تنها در چند ساعت و شاید - یک استراتژی مناسب به شما کمک خواهد برای قرار دادن وب سایت خود را به موتورهای جستجو عرض 24 ساعت!

بیا شروع کنیم:

رتبه صفحه گوگل 3 برای یک وب سایت بدون محتوا.

شما می توانید از دستورالعمل های زیر با هر دامنه جدید شما خریداری کرده اند امتحان کنید، یا با هر سایت که شما را در گذشته ایجاد شده اما است که گرفتن نیست ترافیک از موتورهای جستجو .

گام اول برای تعیین اینکه آیا یا نه سایت شما در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری فهرستبندی است. برو به Google.com و نوع سایت: domain.com (به جای "domain.com" با نام دامنه واقعی خود، (به عنوان مثال: shoutmeloud.com)، و چک کنید که آیا سایت نمایه شده است یا نه.

اگر هیچ نتیجه ای وجود دارد، آن هم به پیروی از مراحل زیر را دریافت و سایت خود را به گوگل است. در اینجا یک تصویر برای پرس و جو می کنم:

وب سایت شاخص در جستجوی گوگل

نمایه سازی یک وب سایت چیست؟

بسیاری از شما ممکن است از مفهوم اصطلاح آگاه نمایه سازی . نمایه سازی در جستجوگرها اشاره به موتورهای حفظ سابقه ای از صفحات وب خود را جستجو کنید. هنگامی که کار بر روی نمایه سازی وب سایت ما، ما باید تمام موتورهای جستجوی عمده (گوگل، بینگ، یاهو و ...) هدف قرار دهند.

معمولا زمانی که یک ربات موتور جستجو می آید بر روی سایت خود، آن شروع می شود خزنده و، بر اساس "شاخص" و "NOINDEX" متا تگ ها، می افزاید: صفحات با تگ شاخص در آن موتور جستجو. این است چگونه می توانید کنترل چه صفحات از وب سایت شما باید در موتورهای جستجو مختلف یافت می شود. شما می توانید ویدیو زیر از 05:27 تماشا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه کار موتورهای جستجو:

اشتراک در یوتیوب 

در اینجا خلاصه ای از استراتژی من استفاده می شود به قرار دادن هر دو وب سایت مشتری من و معدن را به موتورهای جستجو در 24 ساعت است.

به غیر از بهینه سازی onpage SEO مانند متا تگ ها، کلمات کلیدی متا، توضیحات متا و در محل SEO (NOINDEX، NOFOLLOW)، من استفاده از robots.txt برای قرار دادن وب سایت به موتورهای جستجو فقط در چند ساعت. robots.txt را اشاره به یک استاندارد استفاده شده توسط وب سایت برای برقراری ارتباط با خزنده وب و دیگر ربات های وب است.

قبل از اینکه شما به صفحه اول سعی کنید یک وب سایت جدید، مطمئن شوید که شما مطالب خود را آماده است، زیرا شما نمی خواهید رباتها گوگل می آیند و خزیدن صفحه خالی خود را.

مطمئن شوید که شما همه از کار SEO در محل عمومی ذکر شده در بالا برای اولین بار، و سپس در مراحل زیر کار می کنند به سایت خود نمایه سریع می باشد.

راهنمای نمایه سازی یک وب سایت در گوگل در عرض چند ساعت:

این استراتژی باید با تمام وب سایت کار می کنند، به عنوان ما با استفاده از سایت های خارجی برای ارسال خزنده به سایت ما. نتایج همچنین در مورد چگونگی به روز رسانی سریع گوگل صفحاتی که به تازگی نمایه بستگی دارد.

توجه داشته باشید که اگر شما در حال انجام این کار را برای یک مشتری، شما ممکن است مایل به تحقیق وضعیت شاخص در همه کشورها به تاخیر تکرار داده ها را بررسی کنید.

 ارسال مقاله به شبکه های وبلاگ:

blogengage

ما در مورد دایرکتوری وبلاگ ها و شبکه های وبلاگ به عنوان اینکه آنها همه چیز از گذشته بود صحبت می کنید، اما در واقع حتی امروز شبکه ها و دایرکتوری ها کار می کنند. همانطور که در گذشته، با این حال، شما باید وبلاگ خود را به هر شبکه در وبلاگ و یا دایرکتوری را ارسال نکنید. به جای آن، وبلاگ خود را تنها به شبکه وبلاگ انتخاب و دایرکتوری ها، مطمئن برای جلوگیری از دایرکتوری تبادل لینک!

من ایجاد کرده اند لیستی از 23 مهم ترین مکان برای وب سایت شما در اینجا .

برای شروع:

Blogcatalog :

این یکی از مورد علاقه من است چرا که این شبکه وبلاگ درایوهای مقدار زیادی از ترافیک و همیشه لینک به وبلاگ من.

همچنین مشاهده کنید: 23 مکان برای ارائه وبلاگ خود

 ارسال نقشه سایت:

نقشه سایت ایجاد شده است برای کمک به خزنده موتور جستجو به طور موثر خزیدن وبلاگ خود، بنابراین مطمئن شوید که شما یک نقشه سایت برای سایت خود و یا سایت مشتری خود را ایجاد کرده اند.

بعدی، ارائه نقشه سایت به گوگل / بینگ / یاهو / بپرسید و دیگر موتورهای جستجو محبوب.

خواندن:

چگونه به ارسال نقشه سایت خود را به بینگ

چگونه به ارسال نقشه سایت خود را به گوگل

 اظهار نظر دهنده dofollow / نظر عشق:

از آنجا که یکی از سایت های در مثال من مربوط به یک کار پرداخت می شود و آن را به حال در یک چارچوب زمانی داده تکمیل شود، من تقریبا 30+ نظری برای هر دو سایت در این وبلاگ را CommentLuv اضافه شده است.

من برای ویژگی Dofollow و یا nofollow بررسی نیست، اما من نظر بر روی محبوب ها، وبلاگ ها ترافیک بالا. این تایید کرد که رباتها موتور جستجو لینک نظر را دنبال خواهد کرد و در وبلاگ من زمین، و این دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده است.

خواندن توصیه می شود: وبلاگ اظهار نظر: راهنمای عملی برای لینک سازندگان

 وب سایت محبوب آمار برنامه:

IMT ارسال وب سایت

برخی از شما ممکن است از وب سایت های که نگه داشتن آمار از دامنه ها و یا نشان می دهد قیمت و ارزش هر دامنه آگاه است. این یک راه خوب برای دریافت سایت خود نمایه، با این حال به سایت های آمار چند ارسال است آسان نیست، بنابراین ما می خواهیم به استفاده از ابزارهای رایگان مانند IMT وب سایت ارسال. با این ابزار، همه شما باید انجام دهید این است برای اضافه کردن لینک و لنگر متن، و IMT ارسال می شود سایت شما به سایت هایی مانند who.is "ارسال آمار وب سایت" و دیگر سایت های مانند.

: اینجا لینک شده است IMT ارسال وب سایت .

 ارسال نشانه های اجتماعی:

این یکی دیگر از روش بسیار موثر است، هر چند به نوعی ظرف چهار ساعت وب سایت من در موتورهای جستجو با وجود این واقعیت که من ارسالی نشانه های اجتماعی دنبال شد. اگر شما مایل به انجام این کار با این حال، شما می توانید با گوگل پلاس شروع، تلو تلو خوردن بر، فیس بوک (سهم عمومی)، و توییتر برای نمایه سازی سریع تر از محتوای خود را.

خوانده شده: 4 ابزار نشانه اتوماتیک رایگان

 مجوز های ارسال و مهمان:

اگر بودجه شما کافی است و شما باید زمان لازم و صبر لازم، آماده 5-10 پست با کیفیت و وبلاگ نویسان همکار خود را برای اجازه انتشار مقالات خود را در وبلاگ خود به عنوان یک نویسنده مهمان و لذت بردن از نتیجه درخواست خود را در طاقچه لینک دهنده .

اگر شما این کار را برای یک مشتری، خرید 05/10 مقالات با کیفیت و همین کار را.

همراه با لینک دهنده آن را به برخی ترافیک به وبلاگ خود رانندگی کنید. سعی کنید به پست مهمان در محبوب، صفحات عالی رتبه مربوط و وب سایت در به طور منظم به روز شد.

خوانده شده: چگونه برای ایجاد یک کمپین مجوز های ارسال و مهمان برای موفقیت.منبع»آموزش سئو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارشیو موضوعات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 3,117
  • بازدید کلی : 608,307